joi, 23 iunie 2011

In secret

Cand voi murii sa-mi pui zambetul intr-un tablou... lacrimile  sa mi le stergi usor, ochii sa mii saruti cu dor...parul sa mi-l dai frumos itr-o parte, obrajii sa mii fardezii in roz, iar mainile sa mi le saruti agale ... sa lasi lacrimile tale sa cada vag pe gtul meu... sa le am langa mine mereu...saruta-mi apoi zambetul de copil... aseaza un trandafir negru pe pieptul meu... dar cel mai important sa nu ma uiti... ma poti auzii? sper ca inca ma mai poti auzii... sper ca inca ma auzi... stii de ce zambesc? Pentru ca de acolo de unde ma duc te pot vedea mereu... stii de ce plang? Pentru ca nu te voi mai putea imbratisa nicodata... Stii de ce vreau sa imi sarutii ochii cu dor? Pentru ati ramane ochii mei intipariti in minte... Stii de ce vreau parul sa mi-l dai intr-o parte? Pentru ca stiu ca nu iti place sa stau cu parul in ochi :D ... Stii de ce vreau sa imi fardezii obrajii in roz? Pentru ca e culoarea care imi va spune mereu ca pentru tine nu sunt moarta ... Stii de ce vreau sa imi saruti agale mainile? Pentru a nu uita cat m-ai iubit... Stii de ce vreau sa iti cada lacrimile pe gatul meu? Pentru ca asta sa fie ultima ta dovada de dragoste... Stii de ce vreau sa imi saruti zambetul de copil? Pentru ca tu sa ai mereu un zambet cald, asa cum eu nu am avut niciodata ... Stii de ce vreau sa imi asezi un trandafir negru pe piept?  Pentru a-mi simboliza durerea ca te-am pierdut... Sii de ce vreau sa nu ma uiti... Ca sa nu ma inlocuiesti usor... Ca sa nu ma uiti cat de curand posibil... CA SA MA IUBESTI MEREU... Ca sa fii fericit langa cea ce va urma sa fie la fel de norocoasa ca mine sa te aiba de cand te-a cunoscut si pana la sfarsitul vietii... Toate aste te rog fa-le IN SECRET ca nimeni sa nu mai stie ca eu te-am iubit si te iubesc cel mai mult... Si spune-mi ceva frumos... spune-mi ca MA IUBESTI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu