vineri, 20 mai 2011

Poate nu mai are rost ...

De multe ori poate ne gandim a nu mai are nici un rost sa terminam ce am inceput. Oare de ce? Pentru ca nu ne-a iesit bine de la inceput?
 Asta ar fi un motiv destul de bun dar si stupid in acelasi timp! Noi renuntam la ceea ce am inceput pentru ca stim ca Dumnezeu ne va mai da si o a doua sau a treia sansa. Ei bine ar fii momentul sa gandim si altfel! De ce nu ne-am gandi, decat in cel mai rau caz, ca Dumnezeu poate nu va mai vrea sa ne auda rugandu-ne pentru o a mia sansa pentru ca prima, a doua, a treia, a patra, etc.oara ne-am dat batuti...e timpul totusi sa fim realisti... in ziua de azi sunt foarte putini tineri care se mai gandesc ca poate daca fac acel lucru Dumnezeu se poate  supara, sau ca nu e bine... 
Ar fi bine, daca, din cand in cand ne-am gandi ca e bine sa ne gandim si la altii nu numai la noi!Ar fi bine,daca, sin cand in cand ne-am gandi la Dumnezeu inainte sa facem o tampenie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu